אסף זמיר בביקור ראשון בעכו

אסף זמיר ערך את הסיור הראשון שלו בעכו כשר התיירות החדש בליווי ראש העיר עכו, שמעון לנקרי. במהלך הסיור מספר זמיר: "משרד התיירות, בהובלתי, יהיה שותף לקידום פיתוח התיירות בעיר עכו, המהווה מוקד תיירותי, הסטורי, תרבותי וקולינרי".

אסף זמיר
שר התיירות עם ראש עיריית עכו בעכו. צילום: עיריית עכו

שר התיירות אסף זמיר, מלווה במנכ״ל משרדו, אמיר הלוי, ביקר בסוף השבוע בעכו ועמד מקרוב על ההתקדמות ותנופת הפיתוח של  פרויקטים תיירותיים בעיר.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, הציג בפני השר את התפתחותה של העיר בשנים האחרונות, בתחום התיירות והפיתוח הסביבתי, וסייר יחד עם השר במלון עכותיקה של היזם מאיר דוידסון, בחאן אל עומדאן , שעתיד להפוך למלון יוקרתי של האחים נקש ובחברה לפיתוח עכו העתיקה .

בסוף היום, הציג  לנקרי לשר זמיר את קמפיין התיירות החדש של העיר, בכיכובה של רוסנה רודינה, קמפיין המעודד את התיירים ללון ולבלות בעיר.

במהלך הסיור מסר זמיר: "ראיתי עיר יפהפייה עם הנהגה חזקה מאוד. משרד התיירות בהובלתי יהיה שותף לקידום פיתוח התיירות בעיר הן בחוף ובעיר העתיקה והן על ידי הגדלת כמות חדרי המלון בעיר המהווה מוקד תיירותי, הסטורי, תרבותי וקולינרי". בתום הסיור הבטיח השר להמשיך לסייע לעיר בקידום מיזמים.

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו: "בחירתו של השר לקיים את אחד מהסיורים הראשונים שלו בעיר עכו חשובה לחיזוק ולביסוס העיר. ביקור זה הינו משמעותי וקריטי דווקא בימים אלה בהם ענף התיירות חווה פגיעה קשה".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן