אליאנה תדהר ולי בירן עושים כבוד ל"כבש הששה עשר"

חוגגים את סיום החופש הגדול עם מופעי מחווה לזמר העברי :אליאנה תדהר ולי בירן עושים כבוד ל"כבש הששה עשר"ו-"אדון שוקו – להקת התפוזים" במופע משירי הילדים של אריק איינשטיין.

כולנו גדלנו על שיריו של אריק איינשטיין ועל הספר הקלאסי של יהונתן גפן "הכבש הששה עשר". שני מופעים מיוחדים לכל המשפחה יציעו מחווה לשירים האהובים של היוצרים המוכשרים.

סוף הקיץ עוד רגע כאן. שני מופעי מחווה לכל המשפחה משירי האמנים הגדולים יעניקו לכם פינאלה חגיגי לחופש הגדול. המופע הראשון יהיה לכבוד אריק איינשטיין (זכרונו לברכה), אחד המוזיקאים הישראלים שחצו דורות ומגזרים – כולנו גדלנו עליו ואהבנו את שיריו. מופע המחווה המיוחד לשיריו בשם "אדון שוקו", שיתקיים ב-25 באוגוסט בשעה 18:30, ייקח את הילדים למסע בזמן אל ישראל הנוסטלגית – הבגדים, השירים, הסאונד והאווירה – בחזרה אל תור הזהב של המוזיקה העברית.

המופע יבוצע ע"י להקת התפוזים, חבורת מוזיקאים שמשלבים בין שתי האהבות הגדולות שלהם:  רוק ישראלי איכותי ושירי הילדים של אריק איינשטיין! הלהקה מורכבת מנגנים מהשורה הראשונה ומספקת ביצועים מרגשים וחוויה ייחודית לכל הגילאים עם הקלאסיקות שאהובות על ילדים והורים כאחד: אדון שוקו, מכופף הבננות, גברת עם סלים, קילפתי תפוז, מה עושות האיילות בלילות, שלוש ארבע לעבודה ועוד.

יום לאחר מכן שניים מכוכבי הילדים הגדולים ביותר – אליאנה תדהר ולי בירן –  יעשו כבוד ויחגגו 40 שנה ליצירת המופת "הכבש הששה עשר" מאת יהונתן גפן ויוני רכטר. 4 עשורים לאחר שיצא הספר נחשב לקלאסיקה של ממש ולספר הילדים הישראלי הטוב והאהוב בכל הזמנים. בירן ותדהר יחזירו לבמה את השירים הבלתי נשכחים שכולנו גדלנו עליהם, במופע מוזיקלי קסום לכל המשפחה, בליווי להקה חיה ועיבודים מחודשים. במופע יבוצעו שירי הילדות האהובים על כולנו – שירים שהפכו לנכס צאן ברזל בכל בית בישראל – גן סגור, הילדה הכי יפה בגן, איך שיר נולד ועוד.

המופעים ימשיכו בקו ישיר את הפסטיווקאלי השלישי של 'עיריית נתניה' – פסטיבל זמר עברי שייערך (בין ה-20-22) באוגוסט ברחבת הפארק של קניון עיר ימים עם מופע מחווה של משפחת בנאי לשירי הגששים, מופע מחווה לשירי נעמי שמר ווילנסקי ומופע של יהודה פוליקר.

 25-26.8 בשעה 18:30 | הכניסה חופשית והחניה חינם, אמפידשא, קניון עיר ימים,נתניה

לי בירן ואליאנה צילום ערן לוי בקניון עיר ימים כניסה חופשית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן