איך להתאים את הקפה לקינוח

ישנם אנשים שמבחינתם המטרה של כל ארוחה, בפרט ארוחת צהריים או ארוחת ערב, היא להגיע אל הקינוח. המנות הראשונות או העיקריות, פחות חשובות, והדבר המשמעותי מבחינתם, לפחות בכל מה שקשור לטעם והנאה, זה הרגע בו הם מקבלים תפריט עם קינוחים או הרגע בו מגישים להם בית את הקינוח עם הקפה.

על מנת שהרגע הזה באמת יהיה מושלם, אז עליהם לדאוג, לא רק לכך שהקינוח יהיה טעים אלא שיוגש לצידו קפה בצורה ובטעם המתאים. שילוב נכון בין קינוח לקפה הוא הכרחי בשביל ליהנות מהטעמים השונים ומרגעים קטנים שעושים חסד גדול.

לשמחתנו, כפי שאנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של קינוחים מסוגים שונים, כך אנחנו יכולים למצוא כיום מגוון רחב של סוגי קפה. אם בעבר היינו צריכים להסתפק בקפה שחור, נס קפה, נס על חלב או שילובים שונים שמתבססים כמעט על אותם מרכיבים, הרי שכיום אנחנו יכולים ליהנות מסוגי קפה שונים ולהתאים אותם לסוגי קינוחים רלוונטיים.

אילו סוגי קפה אנחנו יכולים להזמין בתור קינוח

באופן טבעי, המוצר האידיאלי עבור קינוח הן קפסולות קפה אספרסו, קצר או ארוך. זה אידיאלי משתי סיבות: ראשית, יש לנו אפשרות ליהנות ממגוון רחב של סוגי קפסולות בטעמים וברמות שונות. שנית, אנחנו יכולים ליהנות משילוב מנצח של מתוק ומר. במקום לצרוך כמות גדולה מדי של מרכיבים מתוקים, האספרסו יכול לספק כמין קונטרה לקינוח.

מעבר לסוגי קפסולות קפה שונות, הרי שאנחנו יכולים למצוא סוגי קפה נוספים, למשל קפה חלש שלא יהיה משמעותי מדי ויפריע לנו ליהנות מהקינוח, קפה עם חלב שיאפשר לנו ליהנות מטעמים נוספים, ועוד.

כיצד מתאימים בצורה נכונה את הקפה לקינוח

נתחיל מהשאלה, איך מתאימים קפסולות קפה לקינוח. מאחר וקיים מגוון גדול מאוד של קפסולות, הרי שאנחנו יכולים להחליט איזו מהן תתאים לסוג הקינוח אותו אנחנו רוצים לצרוך. סביר להניח שאנחנו נעדיף לצרוך קפה שלא יפריע לנו ליהנות מהקינוח, ליהנות מהטעמים והמרכיבים שלו, ויחד עם זאת, יאפשר לנו מקפה איכותי.

הקפסולות מתחלקות על פי פרמטרים שונים. למשל פרמטרים של טעם, סגנון וכן חוזק. ככל שהקפסולה עולה במספר, כך היא נחשבת חזקה יותר, מה שאומר שהטעם שלה מר יותר (למרות שזה יכול להשתלב עם סוגים שונים של טעמים). רצוי שהקפה יהיה מר ברמה מסוימת, רמה שאנחנו יכולים לשתות, וכך יהיה לנו יותר קל להרגיש את המתיקות של הקינוח.

כמו כן, אנחנו צריכים להתייחס לכמות. כשבוחרים לשתות אספרסו קצר או ארוך, זה לא בעייתי מאחר ומדובר על ספלים קטנים מאוד בכל מקרה. אך כשאנחנו בוחרים סוגי קפה אחרים (למשל, אמרקינו), אז עלינו לקחת בחשבון שמדובר על כוס גדולה יותר, וזה יכול גם להשפיע על היכולת שלנו לאכול את כל הקינוח.

 

אספרסו
אספרסו צילום pixbay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן