איזה איפור מתאים לאיזו סיטואציה? כך תתאפרי בצורה הולמת

מוצרי איפור הם דבר נהדר. הם יכולים להעניק לך מראה זוהר ומיוחד תוך דקות ספורות, גם אם היה לך יום ארוך, לא ישנת בלילה, או שהעור שלך סובל מחוסר אחידות, אדמומיות ועוד. עם זאת, איפור מוצלח מביא לתוצאות הרצויות, רק כאשר יודעים להשתמש בו היטב. ולא מדובר רק על הטכניקה. נכון, שחשוב לדעת למרוח אייליינר בצורה מדויקת או להתאים את גוון המייק אפ לעור, אבל יש עוד היבט שיש לתת עליו את הדעת והוא, התאמת איפור לסיטואציה. המאמר הבא יעשה לך סדר בתיק האיפור שלך, כדי שלכל סיבה ומאורע תדעי לשלוף ולהשתמש במוצרים הנכונים.

איזה איפור מתאים לאיזו סיטואציה? כך תתאפרי בצורה הולמת

בשביל יום שגרתי במשרד, מספיק להתאפר בקלילות

אם יש לך עבודה משרדית שגרתית אך את עדיין רוצה להיראות אסתטית ומטופחת, איפור קליל הוא בדיוק הפתרון עבורך. בין אם את פקידת הקבלה או המנכ"לית של החברה, איפור עדין ומדויק יביא לתוצאה הרצויה ויותיר רושם מכובד ונעים על כל מי שתפגשי במהלך יום העבודה. איפור קליל כולל בדרך כלל שימוש במייק אפ איכותי, מסקרה בגוון טבעי, מעט סומק ושפתון, גם הוא בגוון טבעי מאופק, או צבעוני אך מכובד, כמו אדום. ניתן גם לשלב צלליות איפור בגוונים טבעיים או מתונים, כמו חום, בז', צבע גוף ועוד. יתרון נוסף של איפור קליל, הוא שלא לוקח זמן רב לשים אותו וכך גם כשאת בלחץ זמן בבוקר וצריכה להתארגן לעבודה תוך זמן קצר, את יכולה להתאפר, לצאת תוך דקות ספורות ולהיראות נהדר.

אירוע משפחתי מצריך איפור נוכח, אבל לא מוגזם

הזמינו אותך לחתונה, בר מצווה או בריתה? התאימי את האיפור שלך לביגוד החגיגי שאת לובשת ולאירוע כולו. זכרי כי באירועים מהסוג הזה מצטלמים הרבה והתמונות נותרות כזיכרונות במשך שנים רבות. לכן לא משנה כמה את מקורבת לחתני השמחה, את צריכה להשקיע באיפור שיראה נהדר בתמונות. בנוסף, אירועים רבים כוללים ריקודים סוערים, במהלכם נוטים להשתולל ולהזיע. לכן, כשאת  בוחרת איפור וודאי כי הוא עמיד בפני נוזלים ומבטיח עמידות לשעות ארוכות. לרוב, לאירועים נהוג להתאפר בצורה בולטת, אך אין זה בהכרח אומר מראה לא טבעי ומאולץ. השקיעי בשפתון מרשים, מסקרה מעגלת ומעבה, צללית מכובדת וסומק ואת מוכנה לאירוע המשמח. אגב, סוג איפור כזה מתאים גם לאירוע תרבות, כמו קונצרט, הצגה, או השקה חגיגית. גם בהם מצטלמים הרבה ומגיעים אליהם כדי ליהנות אך גם כדי לראות ולהיראות.

יוצאת למסיבה? הפגיזי עם לוק נועז

מסיבה פרועה היא אחת ההזדמנויות הטובות ביותר להוציא מתיק האיפור שלך איפור נועז, צבעוני וחסר פשרות. יש כיום מגוון עצום של פתרונות איפור למסיבות, כגון צלליות בוהקות בגוונים כמו כחול, אדום, ירוק וצהוב, צלליות עם נצנצים דומיננטיים, שפתונים בצבע שחור, סגול, ורוד ניאון וכדומה, ריסים מלאכותיים ועוד. ככל שהמסיבה יותר שמחה ותוססת, כך גם האיפור שלך יכול להיות יותר "חצוף".

כך תתאפרי לדייט רומנטי

אם יש לך דייט ובמיוחד דייט ראשון, זכרי כי אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. לדייט רומנטי עדיף להתאפר בצורה עדינה ומתוקה, בלי יותר מדי איפור ובלי להשתמש בגוונים נועזים. הדבר החשוב ביותר הוא לטשטש חוסר אחידות בעור, העלול לגרום לך להיראות עייפה או לא חיונית. בנוסף, התאימי את האיפור ללוקיישן של הדייט – פגישה בבית קפה שכונתי מצריכה איפור אחר מדייט המתרחש תוך כדי רחצה בים, הדורשת איפור עמיד במיוחד.

צילום: unsplash
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן