אטרקציות באילת במבצע

לכל אורך השנה מציעה עיר התיירות המובילה של ישראל שלל אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל הגילאים וההעדפות, החל במצפה התת ימי ועד לפינוקים במלונות ובמכוני ספא. אכן, זוהי הנקודה הטובה ביותר בישראל ליציאה לחופשה חלומית בזוג או עם כל המשפחה, ומטבע הדברים רוצים ליהנות מכמה שיותר עולמות. העניין הוא רק שהנאה מאטרקציות רבות גם עולה כסף, וכאן נכנסים לתמונה מבצעים שונים המוצעים על אטרקציות באילת.

כמה דוגמאות למבצעים עדכניים

אם גם אתם מחפשים אטרקציות באילת במבצע חשוב שתזכרו שהמבצעים משתנים מעת לעת. לכן, כשבוע לפני היציאה לחופשה כדאי לסקור את הרשת, החל באתרים של מפעילי האטרקציות עצמם ועד לפורטלים המתמחים בריכוז המבצעים והקופונים לפעילויות השונות. אם ניקח למשל את המצפה התת ימי, המהווה אטרקציה מובילה וממש נקודת חובה עבור כל משפחה שיורדת לאילת, נראה שהמחירים נעים בין שמונים וחמישה שקלים למאה שישים שקלים באופן רשמי, וזאת בהתאם לסוג הכרטיסים שאתם רוכשים. קודם כל, ילדים מתחת לגיל שלוש כלל לא נדרשים בכרטיס ואילו ילדים ונוער עד גיל 18 או אזרחים וותיקים משלמים גם הם פחות.

בנוסף, המצפה התת ימי מציע כל מיני מבצעים בהתאם לכרטיסים שאתם רוכשים, למשל בכל כניסה למצפה בימים אלו אתם מקבלים גלידה במתנה, ניתן לקנות כרטיס הכולל גם כניסה לאקווה דום (סרט 360 במצחם מיוחד המוקדש לחיי הלווייתנים) עם גלידה במתנה, וכן כניסה למצפה הכולל גם כניסה לאקווה דום וגם ארוחת צהריים במבצע. ארוחת הצהריים כוללת מנה עיקרית לבחירה כמו המבורגר או שניצלונים, שתי תוספת חמות, או פיצה אישית עם שתי תוספות במקום המנה הבשרית, וגם פחית שתייה וסלט אישי. בנוסף לכך, אם תעיינו באתרי המבצעים והקופונים למיניהם תוכלו למצוא כרטיסים למצפה התת ימי בהנחות שחוסכות עשרות שקלים למשפחה, אז שווה לבדוק.

ומה עוד?

כאמור, ברשת תוכלו למצוא עוד המון אטרקציות באילת במבצע. כך למשל, ישנם מבצעים החוסכים לא מעט כסף עבור שייט בסירת זכוכית על פני מפרץ אילת, כניסה לפארק החבלים בחוות הגמלים, כניסה למתקן הבוסטר או למתקן הטרנטולה, כרטיס לאומגה באייס מול, מצנחי רחיפה מעל הים, כניסה לגן הבוטני, צלילה ליחיד, חוויית קרייזי שארק, ועוד.

צילום: FREEPIK

צילום: FREEPIK
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן