אזור חם בנשיונל ג'אוגרפיק

 ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק ישיק  סדרת דרמת-מתח מצוינת שכבר זוכה לשבחים בארה"ב: האזור החם, בכיכובם של זוכת פרס גלובוס הזהב ופרס האמי, ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה"), טופר גרייס ("שנות ה-70"), ליאם קנינגהם ("משחקי הכס") ושחקנים מוכרים נוספים. 

הסדרה,  בת 6 פרקים, מבוססת על רב מכר מאת ריצ'ארד פרסטון,  מספרת את סיפור התפרצות האבולה בשנת 1989 בוושינגטון ומבוססת על אירועים אמיתיים.

צילום באדיבות: פיליזר תקשורת

"האזור החם" מתחילה עם חזרה לאירוע משנת 1980, כאשר רופא תמים בקניה בודק מטופל עם תסמינים שלא דומים לשום דבר שנראה קודם. בדילוג קדימה לשנת 1989, מגלים מדענים שקבוצה של קופים חלתה במתקן בו הם הוחזקו בווירג'יניה, קצת יותר משלושים ק"מ מהקפיטול בארה"ב. רקמות המדגם של הקופים נשלחות לננסי ג'אקס (מרגוליס), סא"ל במכון למחקר רפואי של צבא ארה"ב במתקן למחקר הגנתי נגד לוחמה ביולוגית. האינסטינקטים והניסיון של ג'אקס גורמים לה להרגיש כי מדובר במשהו גדול ומסוכן הרבה יותר מזיהום פשוט אצל הקופים. למרות הספקנות של עמיתיה ד"ר פיטר ג'הרלינג (גרייס) וקולונל ורנון טאוקר (וויסדום), אך בתמיכת בעלה וקולגות מחליטה ג'אקס לעשות הכל על-מנת לחשוף את האמת.

בזכות עקשנותה של ג'אקס, בדיקות מדעיות חושפות את האמת הקשה ומאלצות את הצבא לפעול לקראת אפשרות של התפרצות המחלה. הסדרה מדלגת אחורה גם לשלהי שנות השבעים כדי להראות כיצד ד"ר קרטר וטרוויס רודס (ד'ארסי) עקבו, למדו וניסו לבלום את נגיף האבולה באפריקה. האם הלקחים שלמדו יעזרו במניעת הידבקות במחלה הזו באוכלוסייה האנושית?

"האזור החם" הוא מותחן מדעי דרמטי ובעל חשיבות גבוהה שחושף גיבורה אמיצה ונחושה. הסדרה מפגישה מדע אמתי ודרמה אנושית ומביאה סיפור מרתק שמהדהד עד היום.

הסדרה מבית ההפקה של פוקס המאה ה – 21, בכיכובה של זוכת פרס גלובוס הזהב ופרס האמי, ג'וליאנה מרגוליס, ובהפקה של רידלי סקוט ולינדה אובסט. מפיקים ראשיים קלי סודרס, בריאן פטרסון וג'ף וינטר. עוד מככבים: נח ניקולס אמריך , טופר גרייס, ליאם קנינגהם, פול ג'יימס, ג'יימס ד'ארסי, רוברט שון לאונרד וגרייס גאמר.

הסדרה ה"אזור החם" תשודר במהלך 3 ימי ראשון, 15,22,29.9 בשעה 22:00

בכל פעם שני פרקים ברצף. כמו כן תשודר במסגרת שרות ה – VOD בחברות השונות.

צילום באדיבות: פיליזר תקשורת

תקצירי הפרקים של "האזור החם":

יום ראשון 15.9 בשעה 22:00

פרק 1  גילוי הנגיף

סא"ל ג'אקס היא אשה נשואה ואם לשניים, בעלת משרה מהמסוכנות ביותר בעולם. בעבודתה היא מתמודדת מדי יום עם הווירוסים הקטלניים ביותר בעולם.

פרק 2 תא H

סא"ל ג'אקס חייבת לקחת את העניינים לידיה. היא משכנעת עובד במתקן המחקר להעביר לה דגימות מהקופים הנגועים.

יום ראשון 22.9 בשעה 22:00

פרק 3 צ'רלי פוקסטרוט

עובד במתקן הקופים נופל למשכב וגורם לג'אקס לחשוש שהוירוס התפשט לאוכלוסייה האנושית.

פרק 4 הנכונים למשימה

צוות חיילים מהמכון לחקר מחלות מדבקות שעברו הכשרה, יוצא לחסל את הנגיף במתקן. עובדים נוספים נבדקים כדי לשלול חשיפה אפשרית לוירוס.

יום ראשון 29.9 בשעה 22:00

פרק 5 הסגר

סכנות בלתי צפויות מתעוררות כאשר הצוות מגיע אל המתקן לחקר הקופים. ג'אקס פועלת ללא לאות כדי לגלות מדוע הנגיף מתנהג בבני אדם באופן שונה מהצפוי.

פרק 6 ואחרון

המאמצים להכיל את הפאניקה מאוימים כאשר העיתונות מגיעה והשכנים מודעים לסכנה הקרובה.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן